eRaty Santander Consumer Bank

Nowości


Spis treści


Metody płatności

Sklep internetowy www.carp-world.pl akceptuje następujące formy płatności:

Przelew bankowy

Po złożeniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail z podsumowaniem zamówienia i danymi potrzebnymi do wpłaty. Zamówienie będzie realizowane dopiero po zaksięgowaniu odpowiedniej sumy na koncie carp-world.pl. Czas realizacji takiego zamówienia jest więc dłuższy o kilka dni potrzebnych na przelanie pieniędzy przez klienta i zaksięgowanie ich na naszym rachunku. Aby uniknąć dodatkowych opóźnień, w tytule przelewu podaj numer zamówienia, który otrzymałeś w e-mailu potwierdzającym zamówienie oraz imię i nazwisko. Jeżeli nie otrzymamy wpłaty w ciągu 7 dni od daty złożenia zamówienia, wyślemy Ci przypomnienie na adres e-mail podany przez Ciebie przy składaniu zamówienia lub skontaktujemy się z Tobą telefonicznie. Jeżeli nie otrzymamy wpłaty w ciągu 14 dni od daty złożenia zamówienia, zamówienie zostanie anulowane.

Wpłaty należy realizować na rachunek:

Nr konta (IBAN): PL67 1050 1575 1000 0091 3404 4958
Kod BIC (Swift): INGBPLPW
Nazwa i adres odbiorcy: CARP-WORLD ul. Wiedeńska 11 Polakowice, 55-020 Żórawina
Nazwa banku: ING Bank Śląski

Płatności elektroniczne PayU

Po wybraniu tej metody płatności, jesteś automatycznie przenoszony na stronę wybranego banku. Masz 15 minut na dokonanie płatności. Jeżeli cała procedura przebiegnie poprawnie, od razu przystępujemy do realizacji zamówienia. Jeżeli pojawią się problemy, skontaktujemy się z Tobą po kilku dniach telefonicznie lub na adres e-mail podany przez Ciebie przy składaniu zamówienia.

PayU daje również możliwość skorzystania z systemu ratalnego PayU. Aby skorzystać z tej opcji przy wyborze metody płatności wybierz "PayU" a następnie w miejscu, gdzie należy wybrać bank wybierz "Raty PayU". System przeprowadzi Cię przez wniosek ratalny. Po pozytywnej weryfikacji wniosku ratalnego przystąpimy do realizacji zamówienia.

Jak kupować na raty PAYU.

1. Dodaj wszystkie produkty, które chcesz kupić do koszyka.
2. Przejdź do koszyka i wybierz opcję realizuj zamówienie.
3. Na piątym kroku płatność jako metodę wybierz „zapłać z Payu”.
4. Zaakceptuj wybór sposobu płatności, poprzez kliknięcie przycisku Dalej.
5. Na stronie płatności Payu, na która zostałeś przekierowany, na górze strony wybierz przycisk „Raty PAYU”.
6. Postępuj zgodnie z poleceniami na stronie banku.

Przeczytaj czym jest PayU

Płatności elektroniczne PayPal

Jeżeli wybierzesz tą metodę płatności, po potwierdzeniu zamówienia zostaniesz przeniesiony na stronę logowania do serwisu PayPal. Do realizacji zamówienia przystąpimy niezwłocznie po odnotowaniu wpłaty na naszym koncie PayPal. Jeżeli pojawią się problemy, skontaktujemy się z Tobą po kilku dniach telefonicznie lub na adres e-mail podany przez Ciebie przy składaniu zamówienia.

Przeczytaj co to jest PayPal

Płatność przy odbiorze

Zamówienia płatne przy odbiorze są realizowane do 2 dni roboczych. Za takie zamówienie zapłacisz kurierowi lub listonoszowi bezpośrednio przy odbiorze. Całkowitą kwotę, o którą poprosi Cię kurier lub listonosz, możesz zobaczyć w podsumowaniu zamówienia w sklepie carp-world.pl i w wiadomości e-mail potwierdzającej zamówienie.

System ratalny Santander

Po wybraniu metody wysyłki, należy wybrać metodę płatności „ Kup na raty z Santander Consumer Finanse” . Przed wypełnieniem wniosku o udzielenie kredytu należy zapoznać się z procedurą udzielania kredytu oraz obliczyć wysokość raty.

Następnie należy kliknąć „Kupuję na raty „. System automatycznie przekieruje do aplikacji banku, dzięki której będziesz mógł złożyć wniosek o udzielenie rat. Po przejściu przez wszystkie kroki otrzymasz potwierdzenie złożenia zamówienia oraz wniosku o udzielenie kredytu na podany przy logowaniu adres e-mail.

W następnej kolejności nasz pracownik prześle do banku potwierdzenie dostępności zamówionego produktu. W kolejnym etapie konsultant banku skontaktuje się z Tobą w celu sprawdzenia poprawności wniosku oraz zweryfikuje zdolność kredytową. Po przyznaniu kredytu udaj się do najbliższej placówki Santander Consumer Finanse bądź oczekuj na przyjazd kuriera w celu podpisania umowy kredytowej (w zależności od wybranej opcji podczas składania wniosku kredytowego).

Jeżeli wybrałeś wpłatę własną, dokonaj ją na numer rachunku firmy

Carp-World Wojciech Lenda ING Bank Śląski : 67 1050 1575 1000 0091 3404 4958

bądź zapłać ją kurierowi przy odbiorze przesyłki (w zależności od wybranej opcji dostawy)

Po zaksięgowaniu wpłaty od banku (oraz klienta) niezwłocznie zrealizujemy Twoje zamówienie.

Powrót na górę


Wysyłka

Wysyłka

Wszystkie produkty zamawiane w sklepie carp-world.pl wysyłane są firmą kurierską DPD.
Zamówienia realizujemy od poniedziałku do piątku (z wyjątkiem dni wolnych od pracy).

Firma kurierska DPD
Zamówienia złożone do godziny 13.00 standardowo realizowane są tego samego dnia. Jeżeli zamówisz towar po godzinie 13.00, towar wyślemy w następny dzień roboczy lub po zaksięgowaniu pieniędzy na koncie (przy wyborze wpłaty na konto).
Czas dostawy – na ogół 1 dzień roboczy. W przypadku dużej ilości zamówień czas realizacji zamówienia może maksymalnie wydłużyć się do 48 godzin. 
Po spakowaniu przez nas paczki, otrzymasz wiadomość na podany podczas rejestracji adres e-mail, która będzie zawierać numer przesyłki w systemie DPD. Śledzić paczkę możesz również logując się do swojego konta i klikając w wygenerowany tam link. Pierwszy status paczki w systemie śledzenia przesyłek powinien pojawić się w godzinach wieczornych.

Firma kurierska Sposób płatności Waga paczki Koszt transportu
DPD Przelew bankowy,PayU, PayPal do 5 kg 12,50 zł
od 5 kg do 10 kg 14,00 zł
od 10 kg do 20 kg 14,90 zł
od 20 kg do 30 kg 15,50 zł
Płatność przy odbiorze do 5 kg 15,99 zł
od 5 kg do 10 kg 16,99 zł
od 10 kg do 20 kg 17,50 zł
od 20 kg do 30 kg 18,50 zł

Wybierając płatność przy odbiorze zamówienie realizowane jest do 2 dni roboczych. Za zamówiony towar zapłacisz przy jego odbiorze.

Jak pakujemy paczki
Wszystkie produkty wysyłane przez sklep carp-world.pl są bardzo dokładnie pakowane w koperty (bąbelkowe) lub kartony (wielowarstwowe). Kartony zaklejane są taśmą klejącą.
Jeżeli Twoja przesyłka budzi Twoje wątpliwości lub opakowanie jest uszkodzone, sprawdź jego zawartość w obecności kuriera doręczającego. Jeżeli w paczce brakuje zamówionych produktów, lub zostały uszkodzone w trakcie transportu, spisz z kurierem lub listonoszem odpowiedni protokół.

Powrót na górę


Wymiana

Każdemu klientowi przysługuje wymiana towaru w terminie do 30 dni od daty odbioru.

Podstawą do wymiany jest paragon, który klient otrzymuje w przesyłce. Prosimy o zachowanie paragonu!

Prosimy aby towar nie nosił śladów użytkowania, posiadał folię ochronną, metki - stan idealny taki jak w momencie odbioru, a także oryginalne opakowanie i nie uszkodzone plomby producenta.

Towar należy wysłać na adres naszej firmy razem z paragonem i formularzem wymiany.
Poprawnie wypełniony formularz wymiany znacząco przyspiesza całą procedurę.

Do paczki należy dodać kwotę wysyłki według powyższej tabeli. Jest to koszt ponownej wysyłki zamówienia wymiany i pakowania paczki. Nie ponosimy kosztów wymiany jeśli błąd nie wynika z naszej winy.

W celu sprawdzenia dostępności towaru, który chcesz wymienić skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.

Wymianę realizujemy do 10 (dziesięciu) dni roboczych od momentu odbioru paczki. Czas ten może ulec wydłużeniu, jeżeli Klient nie postąpi według powyższej procedury. Prosimy wysyłać paczki tylko za potwierdzeniem nadania.

NIE ODBIERAMY PACZEK WYSŁANYCH ZA POBRANIEM, a także za pomocą firmy In Post Paczkomaty takie paczki wracają do nadawcy na jego koszt!

Pobierz formularz wymiany

Szczegółowe prawa konsumenta określa ustawa.

Powrót na górę


Zwrot

Każdemu klientowi przysługuje możliwość od odstąpienia od umowy kupna / sprzedaży w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru zamówienia.

Podstawą do zwrotu jest paragon, bądź inny dowód zakupu., który klient otrzymuje w przesyłce. Prosimy o zachowanie paragonu!

Zwracany towar nie powinien nosić śladów użytkowania, powinien posiadać folię ochronną, metki - stan idealny taki jak w momencie odbioru.

Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy, jeżeli korzystał z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jej charakteru, cech i funkcjonowania.

Zwrot zostanie rozpatrzony w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy

Towar należy wysłać na adres naszej firmy wraz z dokumentem potwierdzającym zakup i formularzem zwrotu. Poprawnie wypełniony formularz zwrotu znacząco przyspiesza całą procedurę.

Prosimy wysyłać paczki tylko za potwierdzeniem nadania. Kwotę do zwrotu* wpłacamy tylko na nr konta bankowego podany w formularzu zwrotu! Paczki należy odsyłać za pośrednictwem poczty polskiej, w przypadku gdy zwrot jest spowodowany błędem sklepu, klient otrzymuje zwrot kosztów wysyłki po przesłaniu na mail sklep@carp-world.pl skanu nadania paczki na poczcie.

NIE ODBIERAMY PACZEK WYSŁANYCH ZA POBRANIEM, a także za pomocą firmy In Post Paczkomaty takie paczki wracają do nadawcy na jego koszt!

Pobierz formularz zwrotu.

Szczegółowe prawa konsumenta określa ustawa.

Powrót na górę


Reklamacja

Wszystkie towary sprzedawane w sklepie carp-world.pl są oryginalne i pochodzą bezpośrednio od producentów lub dystrybutorów.

Każdemu klientowi przysługuje prawo do reklamacji. Podstawą reklamacji jest paragon fiskalny lub faktura VAT dołączona do paczki zwrotnej. Prosimy o zachowanie paragonu!

Towar należy wysłać na adres naszej firmy razem z paragonem/fakturą zakupu i formularzem reklamacji. Poprawnie wypełniony formularz reklamacji znacząco przyspiesza całą procedurę.
Klient wysyła do nas paczkę na swój koszt (zwracamy kwotę za przesyłkę na podstawie potwierdzenia nadania, kwotę przelewamy na konto podane w formularzu reklamacji).

W ciągu 14 (czternastu) dni od momentu otrzymania przesyłki skontaktujemy się z Klientem i poinformujemy, jak będzie przebiegał dalszy proces reklamacji.
Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji wysyłamy identyczny towar wolny od wad lub zwracamy pieniądze na konto. Zwrot kwoty na konto wskazane w formularzu reklamacji odbywa się w ciągu 10 dni roboczych od daty pozytywnego rozpatrzenia reklamacji.

NIE ODBIERAMY PACZEK WYSŁANYCH ZA POBRANIEM, takie paczki wracają do nadawcy na jego koszt!

Pobierz formularz reklamacji

Szczegółowe prawa konsumenta określa ustawa.

Powrót na górę


Bezpieczne zakupy

Certyfikat Rapid SSL - carp-world.pl

Dokładamy wszelkich starań, aby zakupy w carp-world.pl były tak bezpieczne, jak to tylko możliwe. Wszystkie kluczowe dla sprzedaży i przekazywania danych strony są szyfrowane przy użyciu certyfikatu RapidSSL.

Dzięki temu dane, które nam przekazujesz w procesie przeprowadzania transakcji, nie zostaną przez nikogo podsłuchane ani przechwycone.

Za zakupy możesz zapłacić poprzez kanały płatności o najwyższym poziomie bezpieczeństwa.

Przeczytaj o bezpieczeństwie systemu PayU.

Zapoznaj się z zabezpieczeniami systemu PayPal.

Powrót na górę


Ceny produktów

Zapytania hurtowe prosimy kierować na adres hurt@carp-world.pl.

carp-world.pl zastrzega sobie prawo do możliwości zmiany ceny dowolnego produktu w dowolnym momencie. Ceny promocyjne produktów obowiązują tylko przez określony czas lub do wyczerpania stanów magazynowych. Jeżeli zobaczysz produkt w promocyjnej cenie, spiesz się z zakupem, bo promocja może się w każdej chwili skończyć. Po zakończeniu promocji, ceny wracają do poprzedniego stanu. Nie sprzedajemy towaru po promocyjnej cenie po zakończeniu promocji lub wyczerpania zapasów. Realne stanu magazynowe mogą nieznacznie odbiegać od tych prezentowanych na stronie, staramy się jednak dbać aby były maksymalnym odzwierciedleniem naszego magazynu. 

Pomimo naszych najlepszych starań i największych chęci, może zdarzyć się, że produkt oferowany na stronie będzie miał nieprawidłową cenę w wyniku naszego błędu. Jeżeli kupisz produkt po zbyt wysokiej cenie, skontaktujemy się z Tobą i zwrócimy Ci nadpłatę. Jeżeli kupisz produkt po zbyt niskiej cenie, skontaktujemy się z Tobą i anulujemy zamówienie lub poprosimy o dopłatę.

Powrót na górę