FAQ - Carp-World

Nowości


Pytania dotyczące dostępności towaru:

1. Co oznacza status dostępności "Dostępny", "Zamów", a co "Na zamówienie"?

Odpowiedź:
Dostępny - produkty z dostepnościa "dostępny" jest u nas na magazynie  - możesz kupić te produkty w dowolnej formie płatności (pobranie, przelew, raty).
Zamów - produkty z dostępnością "zamów" jest dostępny w sprzedaży na naszym lub zewnętrznym magazynie - możesz kupić te produkty w dowolnej formie płatności (pobranie, przelew, raty). Czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu.
Na zamówienie - produkty z dostępnością "na zamówienie" jest sprowadzany na konkretne zamówienie klienta - możesz kupić te produkty tylko w przedpłaconej formie płatności wpłacając 100% zadatku (możesz też kupić takie produkty w systemie ratalnym). Produkty ze statusem "Na zamówienie" nie należą do regularnej oferty sklepu i nie podlegają zwrotowi.

2. Co oznacza przycisk "Zamów produkt", a co "Dodaj do koszyka"?

Odpowiedź: Produkty z przyciskami Dodaj do koszyka są na magazynie, produkty z przyciskiem Zamów produkt są produktami, który chwilowo nie mamy na magazynie czas oczekiwania na realizację takiego zamówienia może się wydłużyć od 2 do 14 dni.